Friday, January 27, 2012

saya rindukan awak :'(

assalammualaikum ..
 saya nak buad pengakuan dah luahan hati sedikit nih , tentang AWAK .. sejak dari hari tuh , saya selalu teringatkan awak ,, kadang kadang air mata nih
mengalir secara tiba tiba bila teringat kenangan kita .. nak nak bila start je dari awk msg saya .. sampai sekarang ,, selalu ingatkan awak ,, tak tahu kenapa ..
beberapa hari lepas kakak awak ada msg saya , cakap pasal awak , selalu sebut tentang saya ..
lagi lah buad saya sedih , walaupun awak selalu bagi saya duka , saya sebenarnya paling syg awak ..
demi allah , saya menderita sangat bila hilang awak .. kerana ego kita berdua ..
 masing2 tak nak guna kan akal ..
ego tinggi sangat .. walaupun saya dah ada yang lain , jujur saya cakap . saya still tak boleh lupakan awak , still tak boleh nak buang rasa sayang saya terhadap awak , saya luahkan apa yang saya rasa ,
kadang kadang  orang yang banyak bagi kita kecewa lah 
yang akan buad kita sentiasa ingatkan orang tuh ..
:'(
sumpah saya tak boleh lupa apa apa pun tentang awak , 
semua nya masih berada di dalam ingatan saya . sebab terlalu syg lah saya bagi banyak peluang dekat awak ..
walaupun hati saya banyak kali dilukai .. 
saya tahu awak mesti akan cari saya .. 
saya sedih sangat sekarang nih ,, selalu ingatkan awak .. :'(
rindu semuanya tentang awak ... walaupun awak banyak sakitkan hati saya , saya bahagia ditemukan dengan awak .. dan tipulah kalau rasa sayang saya terhadap awak dah hilang kan ,, still ada lagi .. :'(
kalau masa boleh diputarkan kembali , saya nak awak bersama dengan saya , dan saya tak ingin dilukai lagi .
:'(
seriously saya rindukan awak ., 
dan saya sentiasa mendoakan kebahagian hidup awak ..



 saya tahu , awak yang update status nih guna acc adik awak kan ,, seriously saya menangis baca 
status nih , saya teringat awak selalu panggil saya bengkok .. :'(
thanks kerana masih ingat saya lagi .. :'(
bukan senang nak lupakan orang yang betol2 kita sayang ,, bagi saya , awak tak pernah hilang dalam hidup saya .. :(



*kepada para pembaca , terpulang nak fiker or cakap apa , ini luahan hati saya , orang takde hak nak
mempersoalkan tentang hati dan perasaan saya . takde niat nak lukakan sesiapa ., ini ikhlas dari hati apa yang saya rasa ..  ini semua hak saya . kadang kala , kita tak boleh nak fiker hati orang , hati kita macam mana ?
so , please hormat hati dan perasaan saya . )':
  thanks , byebye

No comments:

Post a Comment