Wednesday, June 27, 2012

jangan buad sayang bertukar kepada benci :)

kadang kadang aku rasa kau nih macam pentingkan diri sendiri je .. 
kadang kadang aku rasa aku patutu undurkan diri dalam hidup kau ..
kadang kadang aku rasa bersalah sangat ...
kadang kadang aku rasa kita tak boleh bersama ..
SEBAB tuh lah aku tinggalkan kau ..
TAPI kau ???
pernah ke nak ambil tahu ? yang kau tahu , cari salah aku , ungkit salah aku ..
pernah ke kau nak tahu semuanya ??
yang kau tahu nak menuduh aku je , dengan status status kau . kau pernah fiker tak ?
matang sikit . kita dah tak ada apa apa . so better kau tak payah nak update2 status nak perli2 aku .
kau MEMANG SEHARUSNYA dapat yang lebih baik . aku nih jahat ..
tapi aku nak kau tahu , selama nih aku tak tipu kau pun . aku couple lepas aku tahu semuanya .
cukup lah nak salahkan aku . jangan ambil tahu pasal aku lagi .
yang penting hidup kau sekarang nih . aku tahu aku banyak buad salah , aku doakan kau berbahagia .
mungkin aku bukan untuk kau . sebelum terlambat , biarkan aku yang undurkan diri .
jaga diri ye .
:) terima kasih untuk semuanya  HO .

No comments:

Post a Comment