Saturday, January 14, 2012

kawan ke lawan ek ?

emm ,, entah lah .. kenapa lah aku mula meluat dengan perangai kau ..
makin hari aku makin menyampah nak tengok muka kau ..
emm , dulu masa aku baru kenal kau , tak tahu lah perangai kau macam mana kan ,, tapi sebaliknya ?
perangai kau lagi terukk ,, emm .. entah lah .. aku tak tahu ape motif kau buad macam nih ..
jangan ingat orang suka perangai kau ,, sekarang nih , dah ramai meluat tengok perangai kau ..
aduhai .. berlagak 24jam ! jangan kau ingat dengan riak kau tuh , kau boleh pergi jauh lah ..
aku meluat tahu tak  ? kau berlagak dengan orang , tapi kau tak sedar orang GELAK kan kau ..
aduhai .. ape punye perempuan lah kau nih ?
harap je bertudung , tapi macam baik pulak dalaman kan .,,,
nak kutuk orang , macam kau perfect pulak .. cermin diri sendiri dulu okay !!
jangan asyik nak berlagak je la .. 
cakap bukan main lagi .. taknak kalah !! 
ishh , sumpah aku benci perangai kau lah perempuan !!
pandai main wayang lah kau .. kawan jenis ape lah kau nih kan ..
emm , kawan kawan pun kau nak tipu .. kalau nak menipu pun , bagi lah alasan yang boleh diterima .
nih nak menipu tak reti , dari situ dah nampak kan kau punya BODOH ?
bengongg !!!
:P  kbye-  

No comments:

Post a Comment