Thursday, January 12, 2012

terkejut !

hari nih online acc facebook NABILA BELLA II .. then tengok ada 1 msg kat inbox , macam tak percaya je ,
DIE inbox kat aku .. macam macam DIE cakap .. minta maaf semua .. emm , DIE mula mengakui salah .. DIE cakap mak DIE dah cerita semuanya kat DIE .. mungkin baru sekarang DIE nak rasa menyesal ..
semuanya dah terlambat ..
emm , macam tak percaya je DIE still nak cari jugak aku lagi .. emm .. tapi syg nye .. kita takkan mungkin
bersatu kembali .. aku dah serik ... emm , takpe lah .. aku hanya mampu doakan kebahagiaan si DIE ..
terima kasih untuk segala galanya .. 
moral of the story's : belajar menghargai kehadiran seseorang sebelum terlambat ..


mungkin msj ni u tak kn baca, tp if allah gerakkn hati u bce ,i hope u tak gelak. masa i dgn u,hari2 i salahkn diri u. i tak jumpa apa slh i. hari2 i sakitkn hati u, i lupa allah akan sakitkn hati i blik. skarg, allah da tunjuk mcm mne sakit bila kita tak pandai menghargai. b4 ni i mrh bila tgk status myspace u. tp saya silap, mmg patut awk post mcm tu. mak cerita kat i u menages. i mintak maaf kalau u nages tu sbb i. at least walaupun i da buat u nages tp i da buang derita u jauh. bila i ingt blik mmg i sedar i bg u derita sepanjang hubungan kita. hari ni i nak mintak maaf, i da tak thu nk cri u mcm mne. i malu dgn family u. i malu dgn mak u, dgn ayah u, dgn kakak u. tht y i tak cri u kat rumah. i dpt bg msj ni je. i doakn u bahagia dgn lelaki pilihan hati u. maaf kn i eh. if one day kita selisih kat tepi jalan. i mintak maaf kalau tak tegur. i bukan sombong, tp i malu. sorry. last dr i maaf kn i dr awl kita kenal smpai hri ni. thanks untuk semua pengorbanan awk.
 nih lah msg yang die inbox ,,, panjang kan msg yang DIE inbox kat aku .. emm .. tipu lah kalau tak rasa apa apa bila baca msg die nih ,, allah je yang tahu .. menitis air mata nih .. teringat semuanya ..  tapi nak buad macam mana kan ..
aku taknak terluka lagi ... better kita terpisah untuk selama lamanya ...
aku cuma dapat doakan kebahagian DIE untuk masa akan datang ..
aku takkan pernah lupakan semuanya ..
terima kasih untuk segala galanya ...



 

No comments:

Post a Comment