Thursday, February 9, 2012

maaf kan saya .. )':

saya minta maaf sangat2 dekat awak . mungkin saya tak patut ada di samping awak ..
sebab tuh lah saya buad keputusan untuk tinggalkan awak .. )':
saya minta maaf sekali lagi . sebab saya dah luka kan hati awak . tapi saya tahu , ini adalah jalan yang terbaik buad saya dan awak .. :')
saya terpaksa buad macam nih , mungkin bagi awak saya terlalu kejam . tapi ini adalah keputusan saya yang muktamad . walaupun perit untuk diterima , saya kena kuat untuk hadapinya juga . saya berharap , awak pun turut tabah menghadapi .. saya harap awak boleh lupakan saya .. dan jangan berharap .. saya taknak bagi harapan .. cukup sampai disini , saya inginkan yang terbaik untuk awak . saya tak sebaik yang awak impikan ..
saya mintak maaf , terlalu banyak kenangan kita bersama , memang tak dinafikan perit untuk ditinggalkan .
tapi , ini pilihan yang saya dah buad , saya harap awak dapat terima . lepas nih kalau saya tak ada di samping awak lagi . awak jaga diri , jangan sedih2 , jangan tak makan .. kalau sakit jangan lupa makan ubat ..
saya takkan lupakan awak , takkan lupakan kenangan kita ..
saya doakan awak berbahagia selepas ini ,
jangan cuba cari saya lagi , saya tetap dengan keputusan saya ..
saya bukan yang terbaik , saya taknak berterusan sakitkan awak . lebih baik saya yang mengundurkan diri ..
terpulang lah awak nak fiker apa , kawan2 awak nak cakap apa semua , orang yang tak tahu memang pandai bercakap ,. lain orang , lain perangai nya . saya berharap , kita boleh jadi kawan selepas ini . saya yakin awak mesti boleh terima punya , mungkin memakan masa yang lama . 
saya bagi peluang dekat awak untuk mengubah diri awak , cari kerja elok2 , capai apa yang awak idam idam kan .. saya tak penting .. tolong jangan berharap apa apa dari saya :'(
saya selesa dengan hidup saya sekarang ini , harap awak faham perasaan saya ,
kadang kadang , kita tak boleh nak fiker kan hati dan perasaan kita seorang saja , kita kena juga berfiker tentang hati dan perasaan orang lain .. 
saya harap awak dapat menerima keputusan saya .
saya sentiasa mendoakan kejayaan dan kebahagian awak .
insyaallah , kalau di izinkan allah , kalau kita ada jodoh satu hari nanti , takkan kemana kan ? :)
saya tetap sayang awak .. :'(
i'm so sorry , tak ada niat nak luka kan hati awak , tapi satu hari nanti awak mesti akan faham kenapa ini semua terjadi . :) terima kasih untuk semuanya , terima kasih kerana telah membahagiakab saya , walaupun hanya sementara .. saya bersyukur kerana ditemukan dengan awak .. terima kasih kerana telah banyak bersabar dengan oerangai saya nih . saya minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki ..
assalammualaikum cinta .. :'(

No comments:

Post a Comment