Sunday, February 12, 2012

saya sedih bila terbaca IM awak , :'(

sape pun akan terasa bila baca IM yang macam tuh , walaupun saya kenal baik dengan kawan2 awak . 
tapi saya sedih sangat bila die orang cakap saya macam tuh ,
takpe . orang memang pandai cakap je , tapi orang takde kat tempat saya , takpe lah ..
saya bukan suka suka tinggalkan awak , sumpah saya cukup terasa bila baca IM awak dengan kawan2 awak..
mungkin die orang fiker saya jahat , sebab dah tinggalkan awak , dah buad awak menangis , dah buad awak tak tentu arah , tapi die orang tak tahu apa sebabnya . orang tahu tuduh dan tuduh terus menuduh .
allah je yang tahu apa saya rasa sekarang nih lepas baca IM tuh ..
kenapa orang senang melemparkan kata kata yang mampu menyakitkan hati kita ?
kenapa orang tak nak berterus terang saja dengan kita tentang ketidakpuas hati nya terhadap kita ?
kenapa mesti aku dapat mengetahui ayat ayat yang amat menyakitkan dari ACC FB kau ?
:'(
orang tak pernah fiker perasaan aku ,, semua tak pernah nak fiker ,,tahu melemparkan tuduhan jee .
aku pun manusia juga . ada hati dan perasaan ,senang nya orang cakap aku nih macam macam .
apa yang aku rasa sekarang ? ? 
RASA DOWN SANGAT ..
kecewa , sedih , terasa yang teramat ..
mungkin orang cakap macam tuh sebab awak kawan die orang , and die orang mesti nak back up awak .
tapi pernah tak die orang tahu apa yang saya tanggung selama nih ?
:'(
orang memang hanya pandai menuduh ... memang saya jahat , tapi saya ada hati dan perasaan ..
saya dapat bayangkan , apa yang awak rasa , bila awak ada kat tempat saya sekarang nih , terbaca pula IM bersama kawan2 awak tentang saya .. semuanya menyalahkan AKU 100% .
awak hanya fiker sedih awak , hanya fiker hati dan perasaan awak ,,
tapi pernah ke awak fiker sedih saya ? pernah ke awak fiker hati dan perasaan saya ? pernah ? awak ingat saya tinggalkan awak , saya SUKA ke ? ingat saya ada gelak2 ke ? 
saya cukup terasa sangat sekarang nih .. 
betul cakap kawan awak .. PEREMPUAN RAMAI LAGI KAT LUAR .. AWAK MASIH MUDA LAGI ..
yang paling saya tak boleh nak terima , kenapa mesti salahkan saya 100% ? ?
kawan awak juga cakap , yang saya ADA ORANG LAIN ?
demi allah saya tak ada yang lain di hati nih selain awak .. kenapa orang senang menuduh tanpa memikirkan apa impaknya pada masa kelak ? orang fiker tak apa yang aku rasa ? takkan ? ? ?
entah lah ,, mungkin aku nih hidup banyak membebankan orang kot ,, takpe lah . aku doakan kau bahagia .
jumpa apa yang kau nak lepas nih , jumpa macam mana yang kawan2 kau dah cakap ..
aku takde semua tuh ,, aku nak kau tahu , yang aku benar benar terluka sekarang nih .
jangan fiker kan hati dan perasaan diri sendiri , tapi belajar lah berfiker tentang hati dan perasaan orang lain ,.
:'( terima kasih sangat sangat , aku mula faham dengan semua kata kata yang aku baca tadi .. 

No comments:

Post a Comment