Tuesday, February 28, 2012

SEDIH ,PEDIH .

emm .. tak tahu lah kenapa masalah nih tak selesai selesai lagi .. penat sangat nak hadap ..
macam macam kena tanggung , allah bagi dugaan dekat aku sebenarnya . takpe . nih semua dugaan dari yang maha esa . aku kena terima .. macam macam benda aku kena lalui ..
aku tahu , dengan perbuatan masa lepas aku dah menyakitkan sesorang .. dan pada masa yang sama , 
perbuatan orang tuh jugak dah berjaya menyakitkan dan melukakan hati aku . :(
kenapa orang tak faham apa yang aku rasa ?
orang hanya tahu menghukum saja ..
aku cuba explain kan dekat dia , tapi nampaknya dia kecewa dengan perbuatan aku .
tapi takpe , aku cuma nak dia tahu , apa yang aku buad semuanya aku tak anggap ianya serius ataupun aku saja nak mainkan perasaan dia , tapi kenapa dia cakap aku mainkan perasaan dia ?
kadang kadang , kita perlu berkorban demi CINTA .. takpe . biarkan apa yang dia nak cakap . 
asalkan dia puas hati dengan apa yang dia cakap ..
jangan sampai satu hari nanti dia menyesal . masa tuh mungkin hati aku dah keras .. dan takkan menoleh ke belakang lagi . terus terang aku kata kan , aku memang takde sape2 sekarang nih , yang lain2 aku just layan untuk hilangkan bosan .. tapi dia tak faham , dia tuduh aku macam2 , aku tak bagi harapan apa2 pun dekat org2 yang aku kawan , die org yang tangkap2 feel ngn aku , aku just saja2 . tapi kenapa dia still taknak percaya ? emm ,, mungkin dengan perbuatan aku nih , dah hilangkan kepercayaan dia dekat aku ..
takpe .. aku rasa , baik aku menhilangkan diri lepas nih , baru senang cerita kan ..
dia pun dah bahagia aku tengok sekarang nih , alhamdulillah ..
bila aku cuba lembutkan hati aku , cari dia . luahkan semuanya .. tapi respond dia ?
macam nak taknak . dari situ aku dah faham .. takpe . biarlah aku undurkan diri ..
dia mintak ruang .. kenapa mesti mintak ruang ? tak lain tak bukan , dia dah ada pengganti lah kalau macam tuh kan ,, takpe2 . ya allah .. kuat kan lah semangat aku nih .. :'(
memang ego aku tinggi melangit . tapi sebenarnya aku sayang sangat dekat dia ..
mungkin dia dah hilang rasa sayang terhadap aku . takpe ..
mungkin aku tak layak ada di samping dia , aku redha ... dia baik , layak dapat yang sama baik .. (:
walaupun pedih , aku kena hadap jugak .. 
bukan dia saja yang kecewa , aku pun rasa juga apa itu kecewa .. :"(
cuma nak die tahu , aku sayangkan dia selamanya :'(

No comments:

Post a Comment