Friday, June 1, 2012

kini semuanya sudah berubah ..

sekarang nih semuanya dah mula berubah kan ?? dah tak macam dulu .. dah lain sangat ...
hidup dulu dengan sekarang pun dah jauh berubah .. )': 
kadang kadang terfiker jugak , kenapa lah nasib aku macam nih ?
apa yang aku rasa , apa yang aku pendam .. semuanya orang tak tahu , tak faham ..
orang tak faham kenapa dengan aku , sebab orang tak faham apa masalah aku .. :(
kadang kadang dah rasa macam malas nak bercinta .. hidup nih penuh dengan masalah cinta jee ..
:( bosan sangat .. bila kita betul2 nakkan seseorang tuh , orang tuh pula patahkan hati kita ..
orang suka fiker bukan2 , tuduh bukan2 , tanpa mendengar apa apa penjelasan dari kitaaa ..
sedih sangat .. tak tahu nak luahkan pada siapa ..
semua orang tak faham apa yang aku rasa :'(
kenapa dunia nih tak adil buad hati dan perasaan aku ? :'(

2 comments: