Saturday, June 2, 2012

mungkin aku tidaklah sempurna ..

mungkin aku tidaklah sempurna . aku tak macam orang yang dia nak kot ..
emm takpela .. mungkin dia dah jumpa seseorang yang boleh bahagiakan dia .
aku hanya mampu melihat dan mendoakan kebahagiaan dia je . :')
walaupun pedih , aku kena lalui juga .
ataupun memang patut aku rasa macam nih semua ..
aku tak salah kan dia kalau dia nak bagi aku rasa semua nih .
sebab aku sendiri pun banyak salah ..
mungkin nih adalah balasan dari apa yang aku dah lakukan dekat dia . dan sekarang nih dia nak aku rasa apa yang dia pernah rasa , aku redha .
kalau satu hari nanti dia dah mula berbahagia , aku janji . aku akan lepas kan dia buad selama lamanya ,
aku takkan ganggu dia lagi . nak menghilangkan diri dari dia .
walaupun terpaksa , aku kena lakukan juga demi kebaikkan dan kebahagiaan dia . sekarang nih aku tengok dia macam dah mula nak meniti ke arah kebahagiaan .. dan tipulah kalau aku tak rasa apa apa .
masa dia call tadi , cakap pasal perempuan tuh , tiba tiba aku terasa sangat . menitis air mata nih .
hmm , takpela . aku kena belajar menerima . (:
aku janji , lepas je dia mula bahagia . aku takkan muncul lagi . dan aku nak dia tahu , yang aku sayang sangat dekat dia . terima kasih kerana sudi hadir dalam hidup aku . )':
saya nak awak bahagia . awak berhak mendapat kebahagiaan . tapi mungkin bukan dengan saya .
saya tak dapat nak jadi sesempurna seperti yang awak impikan .
:'(

No comments:

Post a Comment